Adres: ul. Ratajczaka 31/9, Poznań  Pon-Pt od 6:30 do 22:00 Sob. 8:00 do 16:00

Treningi personalne - Szybszy na boisku

Treningi personalne
Szybszy na boisku

Odpowiedni wybór rodzaju ćwiczeń i nadzór nad ich prawidłowym wykonaniem pozwala na osiągnięcie wyników w możliwie najkrótszym czasie. Oczywiście pod warunkiem utrzymania zaleceń diety, która jest integralną częścią treningu sylwetkowego.

Trening sylwetkowy, mający na celu rozbudowę wybranych partii mięśniowych oraz zmniejszenie udziału rozmiarów tkanki tłuszczowej, skutkuje przede wszystkim wyraźną zmianą proporcji ciała. Mięśnie stają się widoczne, zarysowane i mocne.

Następuje wyraźne zmniejszenie obwodu talii, przy jednoczesnym zwiększeniu siły, wytrzymałości i wydolności.

W tym przypadku treningi odbywają się 3-5 razy w tygodniu. Czas trwania treningu głównego wynosi od 45 do70 minut, a treningu uzupełniającego od 15 do 60 minut.

Image

Główne cechy treningu:

3-5 razy w tygodniu

3-5 razy w tygodniu

trening główny 45-70 min

trening główny 45-70 min

trening cardio 15 – 60 min

trening cardio 15 – 60 min

intensywność średnia -> wysoka
konieczność utrzymania diety
poprawa wybranych partii mięśniowych
widoczne, zarysowane i mocne mięśnie
wyraźna zmiana proporcji ciała
niski poziom tkanki tłuszczowej
zmniejszenie obwodu w talii
zwiększenie siły, wytrzymałości, wydolności

logo main white

O Nas

Misją Sygido jest zapewnienie członkom klubu kompleksowej opieki i warunków koniecznych do pracy nad własnym ciałem