Oferta treningów personalnych

Trening sylwetkowy

Trening przeznaczony dla osób chcących poprawić wygląd. Ten typ wysiłku cechuje się średnią lub wysoką intensywnością, której poziom dobierany jest do indywidualnych potrzeb członka Klubu, jego wieku, formy czy masy ciała.

Odpowiedni wybór rodzaju ćwiczeń i nadzór nad ich prawidłowym wykonaniem pozwala na osiągnięcie wyników w możliwie najkrótszym czasie. Oczywiście pod warunkiem utrzymania zaleceń diety, która jest integralną częścią treningu sylwetkowego.

Trening sylwetkowy, mający na celu rozbudowę wybranych partii mięśniowych oraz zmniejszenie udziału rozmiarów tkanki tłuszczowej, skutkuje przede wszystkim wyraźną zmianą proporcji ciała. Mięśnie stają się widoczne, zarysowane i mocne. Następuje wyraźne zmniejszenie obwodu talii, przy jednoczesnym zwiększeniu siły, wytrzymałości i wydolności.
W tym przypadku treningi odbywają się 3-5 razy w tygodniu. Czas trwania treningu głównego wynosi od 45 do70 minut, a treningu uzupełniającego od 15 do 60 minut.

Główne cechy treningu:

  • 3-5 razy w tygodniu,
  • konieczność utrzymania diety,
  • trening główny 45-70 min.,
  • plus uzupełniający trening cardio 15 – 60 min.,
  • intensywność średnia -> wysoka,
  • poprawa wybranych partii mięśniowych,
  • widoczne, zarysowane i mocne mięśnie,
  • wyraźna zmiana proporcji ciała,
  • niski poziom tkanki tłuszczowej,
  • zmniejszenie obwodu w talii,
  • zwiększenie siły, wytrzymałości, wydolności.

Trening sportowy

Przeznaczony dla osób uprawiających sport profesjonalnie lub amatorsko. Ten typ treningu cechuje się średnią lub wysoką intensywnością, której poziom dobierany jest do rodzaju uprawianej dyscypliny oraz indywidualnych potrzeb członka Klubu. Proces budowy indywidualnego i kompleksowego treningu rozpoczyna diagnostyka obejmująca m.in. test FMS, Y-balans test oraz ocenę obrazową.

Celem treningu sportowego jest poprawa jakości ruchu, koordynacji timingu mięśniowego oraz poprawa motoryki m.in. szybkości, mocy, siły, gibkości i skoczności. Trening prowadzony jest tak, aby utrzymać odpowiedni balans mięśniowy, normalizować napięcie mięśniowe oraz nauczyć zawodnika prawidłowych wzorców ruchowych, efektywnej regeneracji oraz stosowania właściwej diety.

Treningi odbywają się 2-5 razy w tygodniu w zależności od intensywności treningów dodatkowych. Czas pojedynczego spotkania waha się od 60 do 70 minut.

Główne cechy treningu:

  • poprzedzony oceną jakości ruchu (m.in. test FMS, Y-balans test, ocena obrazowa),
  • 2-5 razy w tygodniu (w zależności od treningów dodatkowych),
  • konieczność utrzymania diety,
  • czas treningu 60-70 min.,
  • intensywność średnia -> wysoka,
  • poprawa koordynacji, timingu mięśniowego,
  • utrzymanie balansu mięśniowego,
  • poprawa motoryki (m.in.: szybkość, moc, siła, koordynacja, gibkość, skoczność),
  • nauka prawidłowych wzorców ruchowych,
  • nauka efektywnej regeneracji,
  • normalizacja napięcia mięśniowego.

Trening zdrowotny

Trening przeznaczony dla osób chcących poprawić lub utrzymać ogólną sprawność, albo amatorsko uprawiających sporty. W zależności od potrzeb członka Klubu intensywność ćwiczeń ustalana jest indywidualnie.

Ćwiczenia dobierane są w taki sposób, aby uzupełnić codzienną aktywność. Celem treningu jest poprawa ogólnej siły, wytrzymałości i wydolności, a także zwiększenie gibkości i elastyczności mięśni oraz stawów. Efektem treningu jest również zmniejszenie tkanki tłuszczowej i poprawa proporcji ciała oraz wyeliminowanie lub zmniejszenie bólów stawowych (kolana, kręgosłup) jeśli takie występują.

Sportowcy amatorzy poprawią podstawowe przygotowania motoryczne pomocne przy rekreacyjnym uprawianiu konkretnej dyscypliny sportu. Elementem treningu, który ma na celu osiągnięcie efektów długofalowych jest również praca nad zmianą nawyków żywieniowych.

W tym treningu spotkania odbywają się minimum 2 razy w tygodniu. Trening główny trwa od 45 do 60 minut., do tego od 15 do 45 minut treningu uzupełniającego.

Główne cechy treningu:

  • minimum 2 razy w tygodniu,
  • praca nad zmianą nawyków żywieniowych,
  • trening główny 45-60 min.,
  • trening uzupełniający 15-45 min.,
  • intensywność ustalana indywidualnie,
  • uzupełnienie codziennej aktywności fizycznej,
  • poprawa sprawności ogólnej,
  • utrzymanie wypracowanej formy fizycznej,
  • efekty długofalowe,
  • podstawowe przygotowanie motorycznej przy rekreacyjnym uprawianiu sportu np. tenis, squash, piłka nożna, judo itp.,
  • poprawa ogólnej siły, wytrzymałości, wydolności,
  • zwiększenie gibkości i elastyczności mięśni oraz stawów,
  • wyeliminowanie lub zmniejszenie bólów stawowych np. kręgosłupa, kolan,
  • zmniejszenie tkanki tłuszczowej i poprawa proporcji ciała.

Rehabilitacja

Trening rehabilitacyjny dobierany jest indywidualnie. Niezależnie od tego czy mamy do czynienia z rehabilitacją sportową, ortopedyczną, czy np. leczeniem bólu pleców trenerzy Sygido proponują holistyczne podejście do problemu. Ćwiczenia dobierana są zgodnie z filozofią strukturalnej pracy z ciałem.

Główne cechy treningu:

  • dobierany indywidualnie,
  • holistyczne podejście do problemu,
  • strukturalna praca z ciałem,
  • specjalizacja: rehabilitacja sportowa, ortopedyczna, leczenie bólu pleców,
  • powrót po kontuzji m.in.: skręcenia, zwichnięcia, artroskopia, rekonstrukcja ACL,
  • bóle stawowe m.in. bóle kręgosłupa, barku.